#1 2011-08-22 03:06:59

 gawor93

Administrator

5956314
Call me!
Zarejestrowany: 2011-08-22
Posty: 43
Punktów :   
WWW

Regulamin forum

REGULAMIN

Witamy na forum Radio Anime 24. Forum to w zamierzeniach ma być miejscem bez kłótni i wojen, więc wprowadziłam regulamin, którym nie zamierzam nikogo ograniczać, wręcz przeciwnie - jest on po to by chronić użytkowników.
Oto zasady:

1. Administrator jest odpowiedzialny za istnienie forum i jego sprawne działanie, dlatego ma on decydujące zdanie we wszystkich kwestiach dotyczących tego forum.
2. Zakaz obrażania użytkowników. Racz się z tym, że użytkownicy Ra24 to ludzie tacy jak Ty. A na pewno nie chcesz być obrażany.
3. Używanie wulgarnych słów jest dozwolone, są to słowa jak każde inne, jednakże zachowaj umiar, aby Twój post nie wyglądał jak tekst z bluzgatora.
4. Należy w miarę stosować zasady ortografii, nie pisać "całyh postuf z błendami", bo to jest niezrozumiałe.
5. Nie śmiecić forum bezsensownymi postami.
6. Starać się rozbudować każdy swój post, nie nabijać postów dla rangi, nie double-post'ować. Jako double-post NIE jest traktowany post umieszczony po tygodniu (lub później) od zamieszczenia swojego poprzedniego postu.
7. Nie spamować, nie floodować.
8. Nie pisać w h4x0rz3 ani językiem BLoGoFFym, bo to nieczytelne.
9. Nie zakładać nowych topiców na temat który był już poruszany, lepiej użyć funkcji szukaj.
10. Nie udostępniać swoich kont osobom trzecim, bo to traktowane jest jako nieautoryzowane korzystanie z kont i karane.
11. Nie denerwować ani drażnić innych userów. Granie na nerwach jest niemile widziane. Chamskie odzywki nie pozostaną niezauważone.
12. Sygnatura (podpis) powinna być krótka, by nie zawadzała podczas przeglądania forum. Jako maksimum sugeruję 4-5 linijek/userbarów.
13. Bezwzględny zakaz podawania linków do stron z aktywnym szkodliwym kodem (tzw. exploit). Niesprawdzony link, jeśli już musisz podać, to tylko w tagu code. Zaleca się sprawdzanie linków narzędziami online takimi jak SiteAdvisor lub LinkScanner.
14. Zakaz rejestrowania wielu kont dla jednego użytkownika. Jasna zasada: jeden user = jedno konto. Każdy wykryty przypadek multi-account skończy się banem.

Regulamin dla modów:

15. Nie zamykać topiców bez powodu. "Topic jest nieaktualny więc go zamykam" to żaden powód, bo przecież w każdej chwili dany topic może znów być aktualny.
16. Nie kasować niepotrzebnie postów. Usuwać tylko double post'y o tej samej treści (np. wynikłe z dwukrotnego naciśnięcia Wyślij), a resztę postów, w tym obraźliwe, przenosić do kosza na śmieci, gdzie admin to pięknie podsumuje.
17. Za zabawę w h4x0r@ i złośliwą edycję bądź usuwanie postów grozi odebranie praw moderatorskich i perm-ban.
18. Kłótnie i walki pomiędzy moderatorami zabronione. Powinien panować pokój. Za kłótnie z użyciem warnów grożą warny o większej wartości. Unikać wstawiania warnów drugiemu moderatorowi, od tego jest administracja.
19. Userzy nie powinni używać kolorowej czcionki. Czerwony kolor jest zarezerwowany dla Admina. Moderatorów proszę by używali innych kolorów. Każdy moderator powinien mieć swój unikalny kolor - o tym poniżej.


WULGARYZMY

Bardzo dużo jest zdań na temat tej wąskiej grupy słów. Są ordynarne, bezczelne, uznane wręcz za nielegalne w publicznych miejscach typu dworzec - ale nadal są słowami mającymi szeroki sens i - co najważniejsze - charakter. Gdyby człowiek, który klnie jak szewc, nagle przestał używać wulgaryzmów i próbował obrać je w kulturalne słowa, byłby sztuczny! Ja osobiście jako admin Ra24 stawiam na szczerość i staję przeciwko sztuczności, dlatego wulgaryzmy na Ra24 są dozwolone. Pamiętajcie jednak, że nie jest to rynsztok i zamiana wszystkich możliwych słów w zdaniu na "kurwy" i "huje" nie jest najlepszą opcją - zarówno charakter forum, jak i osobowość wypowiadającego zostaną osądzone jako klasyfikujące się na bardzo niskim poziomie. Jako że ja też nie jestem jakimś profesorem i lubię sobie zakląć, to proszę nie zwracać uwag, żeby dana osoba całkowicie przestała kląć - wystarczy, że już w Waszych myślach osoba ta jest wieśniakiem (tak, mówię też o sobie, a co tam )
Najważniejsze jednak, żeby nie obrażać drugiej osoby - takie wykorzystanie wulgaryzmów będzie srodze karane!


WARNY

System działania warnów:

Powyżej 10 pkt - ban
Powyżej 15 pkt - blokada wejścia na forum


Warny mogą być stawiane przez moderatorów lub administrację użytkownikom, którzy nie przestrzegają regulaminu. Po otrzymaniu 10 warnów użytkownik dostaje bana na pisanie postów, a po otrzymaniu 15 warnów user otrzymuje blokadę wejścia na forum. Każde niewłaściwe zachowanie ma swoją wartość, zależną od tego, jak bardzo jest nieetyczne. Oto przykłady takich zachowań:

pisanie każdego postu niepoprawnie gramatycznie - 1
zbyt długa lub rażąca sygnatura - upomnienie, potem 1-2
obrażanie innego usera tego forum - 1 lub 2
puszczenie ciężkiej wulgarnej wiązanki - 2
jak wyżej, ale w stronę użytkownika - 5
pisanie dwóch (lub więcej) postów jeden pod drugim - 1
obrażanie moderatora - 3
obrażanie admina LUB ciężkie obrażanie usera lub moda - 5
spam, nachalna reklama - 2
pisanie postów zawierających jeden, dwa wyrazy (np "ok!") - 1
zakładanie bezsensownych tematów - 1
podanie linka z wirusem - 10
upokorzenie admina - 10
szantaż admina lub userów - 5 do 10
prywatne porachunki (GG, PW itd.) związane z forum - 10
zabawa w hackera - 15

Tak się przedstawia lista przewinień. Podkreślam, że za łamanie pozostałych punktów regulaminu także grożą warny. Zachęcam więc userów do przestrzegania regulaminu.


http://i54.tinypic.com/2hn9afq.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wyjazddoaustrii.pun.pl www.risenforum.pun.pl www.legendsfighters.pun.pl www.pokoleniemichaela.pun.pl www.n-a.pun.pl